Svårt att somna

Att det skulle vara svårt att sova i natt var något jag redan visste om. Att jag däremot skulle somna in vid fyra i morse för att jag trodde att någon försökte komma in i lägenheten, är vansinnigt.
Att det även var ett himlans hallå utanför gjorde inte direkt saken till det bättre.
Så nu, 5 timmar senare har jag sovit ca fyra timmar,duschat och ätit frukost.
Ska snart ta och stänga av datorn och sedan åka iväg. vet inte hur jag ska orka denna dag. Men det återstår att se.
Kanske lika bra att jag sov dåligt inatt, så att det blir lättare att somna tidigt inatt. Ska ju upp runt fyra tiden i morgonbitti.

Har haft ont i ryggen i flera veckor nu. Är stel som en pinne. Fya. det vill helt enkelt inte gå över. Måste vara den dåliga hållningen man har framför datorn ;)

Funderar på att öppna ett nytt sparkonto. Ett sparkonto har jag ju redan. Där jag sparar till jag flyttar hemifrån. Skulle vilja öppna ett till sparkonto där jag sparar till eventuella resor. Måste nog börja lära mig att leva riktigt snålt om min tänkbara budget ska hålla, haha.
Egentligen borde jag som bor hemma kunna klara mig med två tusen kronor som fickpengar utan problem. Det gör jag däremot inte. Två par skor sen är de pengarna borta. Så nu måste jag hålla i mina pengar hårt. Ska se om det funkar :) Hoppas det. tänkte försöka att inte gå ut denna månad :) Får dock se hur det går haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0