Vad är det med folk idag?!

Vad är det med folket idag?! Känns som varenda jävel har löpt amok :S
Började med i morse att jag gick och surade på mamma då hon hade väckt mig. Löjligt, jag vet! Var dock så förbaskat trött att jag bara ville gråta.
Sen bar det av till att träffa Catti. Ja då diskuterade hon och jag en sak och märkte att vi fortfarande var irriterade över det. Sen s¨å fortsatte dagen med att alla jävlar bråkade. Några på tunnelbanan, en full gubbe på fridays. Ja lite överallt. Så vet inte vad det var med folk men hela stan var ju skum. kl 21 på en lördag kväll är det alltid mycket folk i stan. Inte denna kväll.

Så när jag kom hem så har jag suttit och tjattrat med mami och Bernt. Blir till att köpa en ny bil nu till sommaren. De verkar sugna på att köpa en ny husvagn med. Vad mig bekräftar så vore en ny bil riktigt skönt! Då den vi har nu har så mycket små fel att man blir CRAZY :S

Jag vet inte vad grejen är. Jag vet inte varför du inte svarar på din telefon. Varför du inte hör av dig. Men det här räcker inte för mig. Jag behöver mer uppmärksamhet. Jag behöver få svar på de frågorna jag ställer. Jag orkar inte få skit för något som jag själv inte ens oroar mig över. Så varför ska du då göra det?
Så jävla mycket frågor i huvudet just nu att jag inte orkar med! Denna gången sticker jag inte huvudet i sanden. Denna gången vill jag ha svar. Jag vill engagera mig för en gångs skull. Så funkar inte det! FAAAAN. Du gör mig galen.

kör denna bilden nu då jag är på mammas dator :) Orkar inte starta min. Då denna redan var igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0