Vad blir det för mat?

Att det ska vara så svårt och veta vad man ska laga för middag?
Tänkte att jag skulle vara smart och kolla på recept på nätet. Kan då vara bra att ha någon form av idé vad man vill äta. vilekt jag inte har, haha. Så självklart hamnade jag in på alla efterrätter. Hittade en hel del som jag gärna skulle vilja baka haha :)
Så vad det blir för mat idag har jag ingen aning ;) Däremot vet jag nog vad jag har lust att baka :) hahaha.

Åh, har ju glömt att skriva detta med. Tisdag 6 april så ska jag börja på mitt nya jobb :) Yes, that´s right. Bea har fått ett nytt jobb :D Ligger i djursholm så det är en bit att åka. SKönt att få ett jobb iaf :) Så att man tillslut kan flytta hemifrån :) Vill ju inte bo hos mami hela livet ;) Haha.

Chokladcheesecake Blir nog något sånt här jag kommer baka ikväll :) Blir ni inte sugna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0