Hypad igen..

Nu börjas det igen! Jag är helt hypad! SKulle kunna springa en mil nu och fortfarande ha energi kvar. fan avskyr det hära. När det känns som att jag har för mycket överskotts energi. För den används aldrig till något vettigt. Det är nu jag skulle kunna läsa den där teorin. Som vanlgit kommer det helt enkelt inte mig för. Det tar helt enkelt för lång tid för mig att komma till skott med sånt. Jag måste hela tiden pusha mig själv till det yttersta för de minsta jävla småsakerna för att få mitt liv att fungera. Som att köpa busskort,betala mina räkningar, boka tid för tandläkaren osv. Detta börjar bli jobbigt. Har alltid fått höra att det är min pappas gener som spökar när det gäller sånt. Men jag börjar tro att det är något helt annat. All denna energi? Att helt plötsligt bara total krascha och kunna somna som en femåring. Att aldrig kunna ta mig för vissa saker. Att jag har svårt att komma ihåg saker som till prov och sånt. Jag kunde plugga sönder mig för vilket jävla resultat då? Fy nej. Börjar bli trött på detta. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0