Dagens sanning

Jag måste få dela med mig. måste få släppa ut detta. Det är ingen nyhet att jag nyligen fått körkort och köpt bil. Min bil är min baby och mitt körkort än min man.
 Så ibland förundras jag, eller snarare varje dag förundras jag över mig själv eller andra människor i trafiken. Som idag. Där kommer jag på vänster filen då den brukar gå fortare. Idag hade dock en kvinna i 30 års åldern bestämt sig för att hon skulle åka vänster fil.. Hela vägen! Ok, för mig om hon inte hade legat 60 på en 70 väg. Så ligger hon ända fram till södra länken och jag tänker : YES nu sätter hon sig ändå i högerfilen. MEN NEEEEEJ! Jag börja nästan gråta för jag ville bara åka om henne och varje gång jag försökte så åker hon fortare. Så när jag lägger mig bakom henne sänker hon hastigheten. Så snälla dumma jävla kärringjävel du kan väl stanna hemma?! För jag orkar inte med sånna som du ;) haha. Kan man säga så? Svar: Antagligen inte.
 Mäniskan fortsätter och förundra mig. På både gott och ont. Jag fortsätter antagligen att förvåna människor med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0