Dåliga vanor

Jag har halkat in på dåliga rutiner. Jag vill ha godis JÄMT! Sötsuget är värre än vanligt. Jag är tröttare än vanligt och huvudvärken vägrar gå bort. Fast jag efter ett läkar besök idag så trodde den vänliga läkaren att det är nog bara förkylnings syntom jag har efter att ha haft feber. Fast det var ju för tre veckor sen :S
 Hoppas bara att detta går över nu :)

Idag ahr varit en relativt lugn dag eftersom min läkare tycker att jag borde vila mycket nu när kroppen känner sig trött. Så det bar av ut till Sollentuna för att träffa Jennifer :) Där blev det fika med super god bulle från henens jobb. Vi slocknade båda två i en varsin soffa efter att Alex och Adam åkt iväg på jobb. vaknade sedan upp av att hennes hund, Alice slickade mig i nacken :P Synd bara att det inte var en het man istället hahaha ;)
 Blev lite middag och sen hemgång :) Å nu är jag hemma :P Guuuuuu vilket intressant liv jag har hahaha :P

Låt snutten I wanna see you kiss your girlfriend kiss her like you wanted... Sen vet jag inte mer och den där går jag och nynnar på hahaha sjunegr säkert fel med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0