Detta tycker jag ;)

Jag börjar tröttna på detta! Att man ska behöva lära människor vissa saker.
 Vi tar det här fårn början. Jag är tjej och har mitt egna körkort och bil. Men det ändrar inte mina åsikter om att jag tycker att det ser fånigt ut när tjejen kör och killen sitter breve. Det förändrar inte att jag tycker killen ska åka och hämta tjejen fast att man ska hem till honom. Sen att jag erbjuder mig att åka och möta honom i stan kommunalt menar inte att jag vill det. Utan det är bara ett spel. Där de flesta tyävrr inte känner till reglerna.
 det är som om att en tjej säger att hon kan betala för sig själv. ja men vilken riktgit man låter en tjej göra det?:O it´s all about the rules ;)Sen kan jag tycka att det är självklart att en kille ska ge en tjej blommor då och då. Att han ska komma med överraskiningar om nu tjejen gillar det. Att allt detta är något som för mig borde vara en självklarhet kan tyckas konstigt. Självklart ska tjejen göra mycket för killen med. Fast på något sätt så tycker jag det mesta faller på killen.
 ja ett förhållande ska vara ömsesidigt. Man ska ge och ta. Men en man är fortfarande en man och en kvninna är fortfarande en kvinna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0