...

Igår var det en hektiskt dag på jobbet. Det var ju fredag och efter att vårat bageri varit stängt förra veckan så hade vi en hel del att göra igår! Vilket förvisso bara var roligt men kändes dumt när jag avr tvungen att gå tjugo i tre för att hämta Mamma och bernt i mörby. Denna helg tillbringas ju nere i  Småland. frågan är om inte varje helg som jag är ledig gör det?
 Så igår åkte vi iaf ner med min lilla bil. Jag mamma och Bernt. Fick sitta i 1 ½ timme i kö för att bernt PROMT skulle åka via järvakrog.. Vi kom tillslut fram vid kl 8 typ.

Finns det något mer att säga? Än att det känns som att jag har mycket att tänka på nu? Jag MÅSTE verkligen börja träna på riktigt. Jag vill engagera mig mer i mitt arbete och jag vill lära mig ett nytt språk. Men hur ska tiden räcka till? Jag måste ju hinna sova och äta med. Känns som att jag kanppt har tid eller ork för att träffa mina vänner.

 tänk om ens kropp fortfarande såg ut sådär?:P Som för två år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0