Ett väldigt långt inlägg.

Man brukar ju ofta säga " vad är det för fel på folk". Jag vänder på detta och säger "Vad är det för fel på mig?!"
 Som jag skrivit här innan så är en vän till mig gravid. Man kan ju börja undra om hennes sytom smittar? Då jag har fått ett jävla temperament. Är som en hormonfull tonåring. Ena sekunden vill jag bara sitta ocg gömma mig i buskarna och skjuta folk. Andra sekunden vill jag gömma mig i ett hörn och gråta. För att i nästa skratta som ingenting. Såå vad är det för feeeeeel på miiiig?! har inte kännt så här på måååånga år.
 Eller ja, ahr fått ett jävla temperament är väl att ljuga. Det har jag ju alltid haft. MEN jag brukar inte använda allt för fula ord. Igår däremot så kom varena svordom som finns på svenska ut ur min mun. Inte bara en gång utan ett flertal gånger. Jag har tillochmed lust att be kunderna på mitt jobb dra åt skogen! Vilket jag inte heller skulle göra. Men åh vad jag känner så nu när det kommer en halft om halft omöjlig tant.

Men vi hoppas det där nu. Och fortsätter till nästa irriterande moment. Ja vad kan det vara tro? JO ATT FOLK GNÄLLER PÅ SNÖN!!! Hallå? vi bor i Sverige och vad får Sverige i stortsätt varje år i mitten av november`JO SNÖ era dumma jävlar! Sluta gnäll, skaffa ordentliga skor OCH riktiga vinterdäck tack!
Fattar inte grejen varför vi här i sthlm alltid får panik, svordomar om SL,medtrafikanterna och andra varelser blir mer påtagliga. Snön borde komma som en romantisk dimma och omfamna oss. Istället så går halva stockholm i ide. Vi skriver precis som jag göör nu arga inlägg om ditten och datten. Om han vakten som lät oss stå och frysa fast att vi vet att ja, vakten är ofta sen och ja, det är nog för kallt med leggins när det är 8 minus ute.
 Så frågan är, när ska vi börja bete oss som vuxna istället för snorungar och gnälla om PRECIS ALLT?!

Fast vi lämnar det med och fortsätter och prata om de bra sakerna istället :) för ja, jag älskar snö och ja jag vill lära mig åka snowboard. Det trodde ni inte om mig va?;)
 Men det var inte det jag skulle berätta om :) Utan att vi i vårat lilla söta bageri verkligen försöker bli bättre nu. Vi försöker få kondis att sälja mer tårtor och andra söta goda saker :) Även om jag tror att vi tappat rejäl försäljning på vårat bröd pga vissa omständigheter så hoppas jag nu att vi får igång kondis så att kunderna slutar handlar tårtor hos våra konkurenter och heldre springer in i våran söta butik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0