Ibland

Jag vältrar mig som vanligt i självömkan. Tycker synd om mig själv och kommer ibland på mig själv med att vara avundsjuk på mina vänner. Som har de som jag själv ibland vill ha. Men dock är det bara ibland. Det finns stunder då jag också vill ha en sambo och en hund. Då jag också vill vara gravid eller stå och välja vilken il jag och min sambo ska köpa. ja självklart finns det stunder då jag känner mig avundsjuk just då. Sen finns det även stunder då jag känner fy fan vad skönt att slippa ha min kille och hans femton polare sittandes i mitt vardagsrum och spela tv spel. Nu har jag varken en pojkvän eller ett tv spel så risken för det är ju oerhört minimal :P Men ja, ni fattar vinken. Så jag har lite var och varannan dag ångest och avundsjuka.
 Int fan blir det bättre nu när jag fått svinkoppor på hakan heller! Kan ju inte påstå att man känner sig särkilt vacker då.
Så ja, jag tycker synd om mig själv! Så det var skönt att få dela lite av sin ilska med någon idag när Jennifer ringde :)
 Men det finns en filur till som borde ringa men inte har ringt... Hon får väl vara sur om hon nu är det. Så som hon smällde i bildörren kan man ju undra. Men är hon det så har hon mitt nummer och kan ta upp luren och ringa och säga det då. Hon som alltid gnällt på mig om det. Förhoppningsvis är hon inte det. Men risken finns ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0