Jag borde ha varit

Igår så borde jag ahr varit så trött! Somnade inte fören kl halv ett i tisdags natt. Det var jag däremot inte. Så jag åkte till Kista och mötte upp sara. Självklart åkte jag fel i början :P var på väg hem ist för till kista haha ;)
 I kista köpte jag ett par nya byxor, en tröja och en ny telefon :) En HTC :D Nackdelen är bara att jag inte vet hur man gör med den hahha ;) Hur man laddar över musik till mobilen och så.
 Vi träffa även saras ex. Det märks verkligen att vi har olika smak av killar ;) OK jag vet, jag vill ha en fantasi, en kille som inte ens existerar. Men hennes ex som tydligen skulle vara helt georgius var väl helt ok. Lite för smal för min smak. Och han hade LÅNGT hår! kan ni fatta! haha, inte trodde jag att Sara gilalde sånt :P
 Nej nu ska jag ta och fixa mig :) Ska möta upp Amina på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0