Shopping i Kista

Varför är det som så att när man har så lite pengar som möjligt så hittar man hur mycket att köpa som helst?
 Idag när jag vanade upp efter 10 timmars sömn ( ja, jag vet men det behövdes efter den galna helgen) så åkte och till Kista. Kom dock 1 ½ timme för tidigt så jag gick och strosa runt i butikerna. Hittade två fina tröjor på monki. Har aldrig handlat något där innan. Så tror det var bra att jag fick gå själv i lugn och ro :)
 Nu däremot, så har jag panik över att jag ahr köpt likadan tröja som en kompis till mig. Hon komemr ju troatt jag vill se ut som henne snart haha. Då jag har köpt ett par likadana byxor som henne. Men aja, nu är det iaf gjort :)
 I morgon ska jag tillbaka till Kista och köpa min älsklingar! De där skorna jag skrev om förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0