ZzZzZzzzzz

När väckarklockan ringde 04.30 i morse var jag inte alls med på noterna. Drumlade väl så småning upp ur sängen fortfarande sovandes i stort sätt :P Sedan är jag fått tummen ur och ska gå ut genom dörren ser jag att det snöar. Ni som känner mig riktigt ävl vet hur förtjust jag är i snön. Så en del av mig glädjes med den och bilföraren i mig var si sådär glad :P Då det var lite läskigt att ha någon framför sig som åkte väldigt tätt inpå. 
  man kan uppriktigt sagt säga att idag var jag som en zombie. Att jag lykades hålal mig hel idag begriper jag inte, då det höll på att gå riktigt illa en hel del gånger idag. Som då jag klämde fingrret i diskmaskinen. ller när jag slog i kavlingsmaskinen. Eller varför inte uppvägnings vagnen? Ja listan kan verkligen göras lång. Så det slutade med att Dominique som egentligen börjar 9 i mrgon sa att vi kunde byta då hon tyckte att det var nog bättre att jag fick sovmorgon haha :) Hon har iaf fått sig flera goda skratt idag pga min trötthet :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0