En trött filosofi

Fy vad trött jag är. vad gör jag egentligen uppe`? Så typiskt att man försöker vara uppe så länge som möjligt när man är ledig. Vilket resulterar i internetanalfabetisk stavning. det vill säga halft världelöst. 
 
Dagen har bara rusat förbi, gör den inte alltid det nu för tiden? Är något jag fråggar mig själv i samma stund som meningen ploppade upp i huvudet. Jag har förvisso inte hunnit med mycket alls. Kanske är det därför?
 Var och tittade på bilar idag :) Så nu är det bara att vänta och se.

Ok, jag försöker skriva men egentligen är det ju bara meningslösa ord. Ord som inte betyder något. Samtidigt som jag inte vill vara allt för öppen med mitt privat liv. Egentligen var det väl därför jag, för ca 2 år sedan skapade en blogg. För att få skriva av mig. men desto äldre jag blev så desto mindre blev det skrivet i den. Bloggen handlar inte så mycket om just MIG längre utan bara toma ord. Lite ilska här och lite sorg där. Ibland några glada inslag. Rätt tragiskt egentligen. Att man inte ska vilja orka våga skriva det som man känner. Det som amn tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0