=)

Visst är det fel att vara skadeglad? hahah. eller kan väl inte kalla det så egentligen. För att komma till saken. Idag hade vi en praktikant i bageriet, Han ska vara med oss i 3 veckor. Igår fick han körkortet och avr väldigt glad för det !:) Vilket är självklart. Vi slutade vid samma tid och ahde bilarna parkerade breve varandra. Så när jag kommer till bilen så sitter han i telen. jag sätter mig och börjar fixa med lite saker innan jag ska åka. Tänkte att jag kunde låta han åka innan mig. SÅ han slår på sin motor, får då igång vindrutetorkarna,grabbas av lättpanik och tar några sekunder innan han stänger av de. Sen så ska han backa ut. Stackarn fick problem :/ Så sluta med tt jag fick åka före. Hoppas att han kunde åka ut sen. Jag kände att jag borde hjälpt honom. Men nu har han körkort och borde kunna det där nu. Han måste ju själv få lära sig :)
 Men ja, vad händer då inte mig då? När jag skrattat åt hans vindruteproblem? Jo! Solen lyser mig rakt i ansiktet. Så när jag och Jennifer ska åka tvärsöver rondellen ser vi inte när det slår över till grönt så där sitter jag i förarsätet som ett fån. Tji fick jag lixom haha :P
 Har för övrigt haft en bra dag idag :) Jobb först sen hämta Jennifer i mörby för att åka hem till henne där vi skulle käka tacos :) Självklart somnade jag i soffan när jag kom dit. Börjar bli en rätt dålig ovana nu men ack så skönt!
 Fick även ett svar idag som var rätt så glädjande. Nu börjar det bli klart om bilen jag ska åka ner och köpa på tisdag :) Hoppas bara att jag fårsällskap ner av ngn som kan vägarna där nere så jag hittar hem haha ;) Ska ju köpa n ny bil :) En ford fiesta tatinum 2010! :D De n är sååå söööööt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0