Fredagsmys

Idag är det fredag och jag har haft lite fredagsmys med min mamma! :) Åt middag med tända ljus. Sånna där småskaer som oftast faller i glömska. Men så mysigt när man återfinner det igen :) mamma har köpt chips åt mig :) Sen har hon även fixat dipp redan innan maten så nu är det bara att dippa :) Tyvärr är jag för trött :( Jag bryr mig för mkt om vad siffrorna skriker åt mig på vågen. Man kan ju önska att man har Aminas instälning. Sålänge kläderna sitter snyggt så. Men gör kläderna någonsin det? Sådär modellsnyggt? Nej tyvärr, då det känns som att man ahr kurvor för två. Men ja, ska väl inte klaga på det mina gener givit mig. 
 
Oj vad jag tjatar men åh så glad jag är! Fast oron finns där i magen. Jag ska ju hämta min bil på tisdag. Då ska pappren skrivas på och handpenningen in :) Kul attfå åka runt i en ny bil :) Men blir nog till att sätta på vinterdäcken snart. Vill inte hamna i snöstorm med sommardäck. ok, jag evt paniiiik! hahha men vadå :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0