Håll det förflutna tll det förflutna

Igår var jag och träffa en person jag träffade i somras. Fy vad jobbigt det är när man känner sig instängd i ett hörn. När man känner att man analyseras från alla möjliga håll. Hna kalalde mina förklaringar för banala vilket fick mig att gå upp i limningen på en gång. Man ska nog låta det förflutna vara just det förflutna.

 Idag ska jag träffa min älskade vän Amina :) Ska bara sminka mig och äta frukost. Sen blir det nog av att åka och hämta henne så hon får se min söta lilla julgranskula :) Har inte tagit ågon bild på den ännu men nu är ju bilen skitig efter vädret igår. Så då känns det inte så lockande längre.
 Så det blir nog en heldag med Amina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0