Hej då Småland för denna gången

Nu är det dags att lämna Småland för denna gången. Förhoppningsvis så kommer jag åka ner igen om två veckor och då komma hem emd en sprillans ny bil. Jag hoppas på det! =)
 Helgen har varit lugn. Tror jag behöver det även om jag nog heldre hade gått ut med Amina som planerna egentligen var från början. fast får väl ta det någon annan gång :P Lär väl bli vecka 48 haha. nej skämt å sido men känns som jag jobbar eller har fullt upp med annat. Det är väl bara att erkänna att man börjar bli vuxen. igen hahah. Känns som jag kommer på mig själv var och varannan vecka och tänka så ;)

Nej dags att åka annars komemr de börja skrika på mig snart. Det vill jag ju inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0