Idag är det söndag därför får man...

Har kommit hem från Småland nu. Jag sov i stortsätt hela vägen hem. Skönt!
 Sitter och slö kollar på Desperata hemma fruar. Fast jag inte ens följer programmet. Men det är söndag. Serier följs,slö tittas på och ignoreras. Pizzan handlas och man dricker coca cola. Fast man sagt till sig ca 75 miljoner gånger denna vecka ska jag tappa 2 kg. Veckorna går och samma löfte hännger över en varje vecka. Inte går jag ner några kilon. Jag har hamnat i någon konstig svacka där min kropp inte gör som den brukar :P Går ner och upp i vikt. Nu känns det mer som om jag hamstrar.

Kan ni tänka er. Det här är veckan en konstig söndag. Jag lyssnar på Oskar Linnros! hahahahhaha. Inte riktigt min typ av musik va?;) Men som sagt det är söndag. Får skylla på det hela dagen. och i mrogon är det ¨måndag. Den dagen det är ok att vara trött. Kul att vi skylelr saker på vecko dagarna ;) Finns en anledning till allt. Finns något att skylla på till allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0