Ingen god nattsaga

Vilken dag! Vaknade upp och ville bara somna om. det är som om någon knackat mig på axeln och säger Bea sov lite till bara lite till. Det är ganska skumt. Men är så trött. Vill bara sova och tiden räcker inte till för att sova. Finns så mycket annat som ska fixas och donas. Måga som sliter i en från olika håll. Ändå kan jag känna ibland. fan, ingen gillar mig. Ingen tycker om mig och jag har inga vänner. Hur kan det komma sig att man har sånna konstiga tankar? Tankar som lurar en totalt? har vi alla en liten mytoman i oss? Som får oss i svackor som inte borde finnas?

Hjärnan är i ett enda stort virrvarr. så får sluta där idag. För orkar inte gräva djupt ner i mina känslro idag. Vill krypa ner i min säng med pyamas. Hade ju varit mysigt med en stor stark snygg karl där under täcket ;) men jaa sån stor tur har jag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0