Jag vill också !

Vet ni vad jag skulle vilja? Jag skulel vilja gå på en sån där amerkansk dejt! Där man får ägna sig ännu mer på utseendet än vad jag i normala fall gör =) Där det är så romantiskt att det nästan känns som att man svävar på två rosa moln :) En sån dejt skulle jag vilja gå på! =)

Nu blir det att kika på lite tv och kanske äta lite chips :) Sen blir det sova tidigt för i morgon är det jobb igen! =) Hoppas att morgondagen blir bättre än kaosdagen idag på jobbet =P Tur att jag ahde backhjälp till tårtor och att det finns söta människor som plockar upp bröden på helgerna. För idag var det en uppochned vän lördag :S



 Lite skillnad kanske? ;) Den ena är en utgångs bild och den andra en normal vardagsbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0