Jaha då har man fått en sån också

Kul att vakna upp i morse när det snöa och sen sedan se at jag fått min första parkeringsbot. Jag som brukade älska snön. Varje år har jag blivit jätte glad och det har verkligen pirrat. Men nu känner jag inte riktigt den där pirriga känslan. Snön kom för tidigt i år. Kan ju även vara för att man ser på saken lite annorlunda nu när man har bil. Inte för att vara sån men ja det är jobbigt med folk som kör 50 på en motorväg. Åk små vägarna om ni är rädda för halt väglag, eller ännu bättre STANNA HEMMA!
 
Idag blir det nog att ligga hemma. Vill verkligen göra något men är lite för slö för att ta tag i det hela.
 Kan behövas ennerig i morgon om jag ska vara med Amina hela dagen :) Då vill man lixom orka med utan att behöva åka hem och sova middag haha ;)

Tror för övrigt att jag är en utav sveriges bästa människor att åka fel :P Varje väg beskrivning jag får misstolkas och jag hamnar någonannan stans :) Tur att det alltid går bra ändå :)Man kommer ju fram tillslut det är bara det att det hade varit bättre att hamna rätt från början :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0