Känner mig som 75

Nu har jag legat i min säng i tre dagar! helt ärligt så känns det som om min rygg ska gå av när som helst. Men känner mig inte riktigt hundra ännu. Hoppas på att kunna gå till jobbet snart :) För detta är inge roligt alls! Har knappt orkat ta mig upp ur sängen för att gå på toa :( 
 
Oj vad detta är roligt! Jag uppmålas som den elaka när jag faktiskt inte ens gjort något dumt! Men det börjar gå i rätt riktning nu tror jag :)

Har fått mig ett riktigt gott skratt i morse haha ;) Satt och kolla på the doctors på kanal 4+ så visade de ett klipp där det är NÅGON som bestmämt sig för att göra ost, av inget annat än bröstmjölk! fatta grejen! Kom nu älskling så ska vi ha en myskväll med ost och vindruvor. SÅ tar man fram den osten nej usch och fy säger jag bara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0