Knack knack vem där?

Vart tog den här nästin till romantiska känslan vägen? När första snön faller och man kurrar ihop sig lite mer i sin stora vinterjacka? Istället går jag runt i sneakers och skinnjacka när första snön faller. Jag sätter mig i bilen och slår på värmen. Rumpvärmen behövs inte, märkte att det blir för varmt. Det luktar nästan som bränt fläsk i bilen. Så ja, den här romantiska känslan där den första snön faller och det är ok att dricka en extra kopp choklad. Den är borta med vinden. Och på en gång så kommer en sång text upp eller en sångfras, borta med vinden rappar han. vem som sunger och vad låter heter vet jag inte. Det får bli ett mysterium
 Nu ska jag bege mig ut i detta rusk. Bilen får stå hemma och mammas busskort är lånat. Det blir sneakers och skinnjacka ikväll med. Den vita virkade halsduken är på den med. Så ja hej vintern jag vill inte välkomna dig riktigt ännu. Kan du vara god och vänta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0