Lördag men känns som söndag

Det är lördag men precis som förra lördagen känns det som söndag? Vill egentligen bara kyrpa ner i sängen med en skön rulle och käka massa popcorn och godis! Så blir det dock inte ikväll. Ska ut med några vänner :) Det är någon ny klubb som öppnas på odenplan och en kompis känner ägaren så vi ska tydligen dit haha ;) Jag har lika mycket koll som vanligt :)
 Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll! Jag vill vara fin men eftersom jag inte vet hur folket kommer vara eller ha på sig så kommer jag nog klä mig som vanligt, att jag passar in men är tooo much!
Har precis pratat med MR T om ikväll så det blir nog bra :) hahaha Undrar vad Amina säger om hon får höra att MR T  tycker hon kan bli hans fru hahaha ;) Tror inte hon uppskattar det riktigt haha ;)

 Ser ut som jag har en gigantisk unerläpp :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0