Man slutas nog aldrig förvånas

Jag kan verkligen inte sluta förvånas över människan. Hur de gör och hur de beter sig. Hur jag gör och hur jag beter mig.
 Jag har och kommer nog alltid vara intresserad av det mänskliga beteendet. Jag kan ta ett exempel.
Nu vill ju inte Catti att jag ska nämna henne i min blogg. Men det skiter jag fullstänndigt i. Det är min blogg och inte hennes. Att hon ens läser denna förvånar mig rätt mycket. Det förvånade även Amina haha. Hursomhelst så bröt det ut ett lite mindre bråk på facebook idag. Angående pengarna hon lånat av min mamma. Ja det kan tyckas fel att hänga ut någon här. men vad gör man inte som sista utväg? Och kom igen knappasts så att jag har 25 000 läsare om dagen. kanske om året hahah. Så detta snackade ju självklart jag och Amina om idag. Hon blev llika förvånad som jag blev när jag fick det på facebook. För nog är det uppenbart att en historia kan få flera ansikten. Men OJ säger jag bara haha ;)
 Kommer inte att kopiera det vi skrev för då blir det världens uppsats. Det är inte nödvändigt alls. De som har mig eller henne (varför nu någon hon känner som jag inte känenr skulle hitta hit vet jag inte men OM)så vet de annnars så får det vara en liten hemlighet :)
För att komma till saken nu då. Så begärde hon att få min mammas nummer. Hon vände ju självklart på det hela och sa att det var mitt fel. att hon inte betalat. Att eftersom jag hade gjort det klart och tydligt att jag inte vill vara vän med henne. Så tyckte hon att hon inte borde jaga en sån person. Vilket jag då redan på en gång börjar fundera. Men jaga? Måste man inte ha försökt få tag i någon flera gånger då? Nej istället ska jag behöva jaga henne med förstoringsglas och pannlampa. Om man nu begär ågons mammas nummer. Bör man inte ringa samma dag då? Eftersom hon viklade det på så sätt att hon inte visste att det var min mammas pengar. Men det har framgått i varje sms jag skrivit. I varje facebook chatts inlägg. När jag försökte ringa henne svarade hon ju såklart inte.
 Men då kommer ju ändå frågan. Men Amina då? Hennes pengar har de också med mig att göra? De pengarna hon är skyldig henne? Eller vill man helt enkelt inte betala tillbaka ?
 Men ja vill alla är ju olika och ahr olika värderingar om allt. Självklart är det ALDRIG roligt att höra något dåligt eller jobbigt om sig själv. Läsa något eller höra något om sig själv. För i ens egna hjärna vill man ju alltid tro att man är perfekt. Då känns ju sanningen lite jobbigare. Än vad den kanske anars borde ha gjort.

Nej nu ska jag sova. Ska ta bilen till jobbet i morgon. Mitt busskort går ut idag och får säkert skrapa rutorna. problemet är dock denna. Jag har sommardäck kvar på bilen vilket jag tror de flesta sthlmare har? De sägs att det ska snöa i morgon. Hoppas att det gör det innan jag slutat jobbet eller när jag kommit hem isf. För är det innan får jag åka kommunalt hem :P Och lämna bilen på jobbet. Men det är ju morgondagens problem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0