mm

jag har gått in i mig själv. Jag orkar inte vara sådär glad. Det finns personer som suger ut den positiva energin ifrån mig. Jag vet inte hur jag ska orka hitta den just nu. Börjar tröttna på min arbetskamrat. Hon som nyss var så snäll. Blev ett litet monster. vecka 43 ska jag iaf gästspela på ett annat ställe. Ska bli super kul emd lite förändring :) Kul att man blev erbjuden jobb där innan man ens börjat. men vem vet det kanske blir katastrof? Hoppas dock inte det :)
 Just nu är jag nere i småland hos morbror. Har varit och kikat på bilar idag :9 tror att jag ahr hittat en som passar mig som handen i handsken ;) Så vi får väl se ;) hoppas på det bästa :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0