Mrogon trött

I går blev det en rätt så hektiskt dag. Jag som varså trött. Är fortfarande trött. Dagen började med jobb för att sedan åka till körskolan och lämna två tårtor och två bröd som tack då jag tog mitt körkort där. Man får ju inte vara dum, så det blev ju även reklam för jobbet :)
Efter jobb och körskole besök så mötte jag upp Amina på stan. Blev en fika på Albert´s som vanligt. Hade inte träffat henne på två veckor, så nu var det dags! :)
Så nu sitter jag här, är morgon trött. Fast att jag har sovit i nästan tio timmar. Ska snart äta frukost och åka iväg till jobbet :) Det blir ett sent pass idag. KOmmer inte ta bilen till jobbet fören i morgon. Så idag blir det att åka buss! Är inte så jätte förtjust i att sitta i bilkö hem heller. Sen så hittar jag inte hem från jobbet. Jag har försökt, jag gav upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0