Som man bäddar får man ligga ;)

Nu är jag nyduschad och fixad. Nej samvete går inte att tvätta rent och som man bäddar får man ligga right?;) Jag kan inte säga att jag ångrar något. Skulle definitivt gjort likadant igen men ändå jag som haft så höga tankar om mig själv i flera år. Att jag är perfekt. Låter kanske sjukt men ja jag erkänner. Jag har en attityd som jag tillochmed lurade mig själv med. Skulle jag göra om det igen? troligen. jag slänger annledningar till allt. Skyller på saker och ting höger och vänster om mig. Men helt ärligt. Jag vill,jag gjorde,jag kom undan med det. Men ja har pratat med Louwie nu och hon tyckte att jag inte skulle bry mig och köra bara haha.
 Vilket jag faktiskt ska göra snart. Fast då bil så klart :) var ju och hämtade min lilla sötnos i tisdags med mammas snubbe :) Så nu är ford fiesta tatiunum 2010 MIN MIN MIN! Och det är ta mig faen en av de snyggaste bilarna i sverige ;)
 Ska ge mig iväg mot solna för att tärffa ngn :) vem kan det vara tro? Hmmm hahah heeeemliiiis! :P

 Ingen aning om vem snubben är. Men gillar bilden på mig själv :) Tagen är jag avr med Mr T på coallage i vintras :)

Kommentarer
Postat av: ciiz

de bögen som känner kissie typ :)

2010-10-22 @ 12:47:10
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0