Super duper glad :)

Det är fredag och medan de flesta i min ålder antingen är på stan och köper festblåsan eller planerar inför ikväll.
 Själv blir jag hemma idag med. Tycker det är vitkgit att verkligen bli frisk ordentligt nu :)

Åh vet ni jag är så himla glad :D Titta vad min bagerichef skrev till mig på facebook? :D

 Om det skulle finnas en lucka nånstans....hur skulle du ställa dig till att ta över en låda?
Jag tror så mycket på dig att jag skulle rekommendera dig för hövding posten om du törs....Missförstå ...mig rätt snälla. Jag vill att ni båda ska va kvar hos mig. men din inställnig e nåt som e värtastt vårda i firman. Så när du känner dig redo...hojt till!!!!

Med låda så menade han bageri och emd hövding så menar han bagerichef. Så ja ni fattar att jag är glad just nu :)
 Skrev dock som det var att jag tror att jag fortfarande har mycket att lära där jag är nu. Och att jag inte känner mig riktigt redo ännu men om ett tag så :)
Jag trivs så bra på mitt jobb! Nog att jag kan bli tokig på de båda två ibland men tror de blir lika ilskna på mig med så :) Det är kul att ha en chef som tror på en. Och arbetskamrater som faktiskt tycker det är kul att man är på jobbet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0