Oj oj ;)

Oj vilken hektisk helg! I fredags blev den förvisso väldigt lugn. Däremot i lördags klev jag upp halv fem för att vara på jobbet klockan kvart i sex. Shit vad halt det var på vägen. Men det gikc rätt bra förutom att jag råkade köra på en redug lite granna sådära ;) För andra gången, haha ;)
 Sen blev det att åka iväg till Kärrdal där Jennifer bor =) För där skulle det bli födelsedags party på kvällen och jag hittade ju inte hm från jobbet =P Vilket jag gör nu. thanks to R :) Som tillbringade en och en halv timme med mig idag i bilen för att jag skulle hitta hem =)
Har köpt bil hela dagen idag,köpt tårta till Jennifer som fyller 21 idag =) Sen shpooing i sollentuna =) Pizza besök och diverse annat =) Känner mig som en taxi chaffis haha ;)
 Nu blir det läggdags! För är helt slut. Man blir trött av att köra bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0