Vad är det för fel på folk!

Det här verkar aldrig sluta! Jag ligger fortfarande här och är sjuk! Och ja jag tycker synd om mig själv :(
 Bestämde mig för att skriva till tjejen som fortfarande är skyldig min mamma pengar. Vilket då resulterade i att hennes snubbe kalla mig för mongo. De här personerna är 2-3 år äldre än mig men jag kan ju tycka att jag beter mig mognare än dom ;)
 Men men alla är vi uppfostrade olika :) Får väl helt enkelt tacka min mamma för ett bra jobb ;) haha.

Ska bädda ner mig i sängen nu :) Är helt slut och har legat i min pyamas i 2 dagar. Riktigt fräscht sådär :P Men jag orkar verkligen inte. Haar ingen energi alls. Kroppen gör fortfarand eont och jag tycker fortfarande synd om mig själv! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0