Vad i helvete håller jag på med?!

Fan vad i helvete håller jag på med?! Jag börjar tappa fotfästet nu! Det är inte ens mig det är synd om! jag har gjort något jag lovat mig själv att inte göra och nu känns det surt så in i helvete! 
 varför ska jag bli så jävla driven när jag vet att det är något jag inte borde ha? Ska ha? Då måste jag ha det?! Jag skulle kunna skylla på annnat, på någon annan. Men vissa lägen går inte det. För detta är faaaan inte ok! Hur i helvete får man vara så jävla korkad som jag är/ har varit? 
 En vän sa till mig här om dagen. Men Bea du är ju sån att när du bestämmer dig för något så gör du det. True that! varför i helvete måste jag vända det emot mig? Då handlade det om körkortet nu handlar det om ett personlighetsdrag som bara är jobbigt för mig!
 Det här året har jag verkligen börjat lära mig hur jag är och det är faaan inte bara bra ska ni veta. Pratade med en av mina kusiner för några dagar sen. Vi pratade lite om allt mellan himmel och jord. Så nämde jag att jag trasslat in mig i något som jag inte borde. Varav hon säger " Hahaha finns det något denna släkt är bra på är det killproblem" Ja att skapa dom.
 Ska det vara så? Att jag ska skylla varje misstag på min släkt? Nej nu är jag bara så besviken på mig själv och vet inte hur jag ska kunna berätta för någon vad det egentligen handlar om för det slutar väl med att jag bölar och tycker synd om mig själv.
 En röst inom mig säger att jag inte gjort fel medan en annan röst säger tvärt om. Bara för att varannan människa gör det måste jag med då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0