Är jag tillbaka till gamla vanor?

Har precis börjat varva ner efter den "Jobbiga" dagen haha. Nej kan inte kalla den jobbig alls snarare underbar!
Vaknade 13.30 så jag sov 14 timmar ;) För att sedan åka till stan och möta Amina vid halv fyra! =) Blev café Albers som vanligt. Tror jag/vi har varit stammis där nu i typ 4-5 år haha. Blev som vanligt två koppar te en hel del cigg och ännu mera tjejsnack! Ja, för ovanlighetens skull även en chokladmuffin för mig och en kanelbulle för sockersöta Amina :) 
Det som oroar mig lite är att allt jag har ätit idag är två mackor och en chokladmuffins. Men har verkligen inte varit hungrig alls :S Har ju förut haft problem med maten och vägde ca 8 kg mindre än nu. Vilket är rätt mycket på min kropp. Tror förvisso inte att jag är tillbaka in i gamla vanor men det skrämmer mig ju ändå. För det har varit mycket snack nu om hur man ska se ut och inte se ut. Och ja, jag är väl en av de större i min umgängeskrets. Men samtidigt är jag ju ca 170 och inte ca 160 som de andra :P Så självklart kan jag inte väga lika lite som de då. 

Här vägde jag ca 50 kg. Detta är förvisso för ca 4 år sedan.

Haha 3 år sedan :P

Oj! denna bild är gammal :) MEn titta så fin amina är!

Haha kan hålla på i all eveighet med gamla bilder :P Så kul att se hur man såg ut då och hur man ser ut nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0