Biokväll :)

Efter en helg med förkylning är jag nu på bättringsvägen :D Så ikväll blir det bio med A :) Vi ska se the American :) Hoppas den är bra! Han ville först se någon DÅLIG actionfilm haha. Där de i mina ögon bara skjuter varandra i huvudet och springer runt som idioter. Så nej tack. Så det fick bli en komprimiss film :) Alltså the American. Inte min typ a film för fem öre. Men vad gör man inte för att vara snäll? haha ;) Fast det bästa med bion är jju ändå popcornen! haha ;)
 Så ska snart göra mig snygg och fräsch! Har redan duschat idag vilket resulterade i att jag somnade så fort jag kom ur duschen haha. Har sovit sjukt mycket denna helg! :S Kanske för att jag varit sjuk?
 I morgon blir det iaf till att gå till jobbet :) Tror jag blivit tappad i golvet som liten. Nej sånt ska man inte skämta om. Men hur många i min ålder får abstinens när de inte är på jobbet?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0