Dagens sanning

Fy vad sur jag kan bli när jag märker att någon ljuger för mig! Spelar ingen roll hur snygg du är, hur vänlig du är och även om du annars är helt perfekt. Ljuger du för mig så har du och jag inget mer med varandra att göra. Så så känner jag just nu, att ilskan bubblar inom mig. Den riktigt pyr!
 Likadant att jag tänker inte sitta och vänta på dig. Antingen är jag viktig för dig eller så är jag inte. Det finns ingenting där mitt i mellan.

Dina ord som kändes så rätt. Jag kände att vi var på samma nivå. Nu känner jag dock att det var bara snack. För alla kan vi smöra och lirka oss in i folks liv. Men att verkligen mena det man säger är något helt annat.
 Är bara så grymt besviken just nu. Så himla besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0