Hej hopp värdelöst!

Jag är helt slut! Jag vill lägga mig ner, skrika och slå med nävarna mot golvet. Samtidigt som jag gråter. Det är det min kropp vill göra. Det är det mitt sinne vill göra. Istället sitter jag här och försöker hålla ögonen öppna. Borde egentligen läsa igenom lite saker men får ta det i morgon. För idag blir en tidigt kväll. Annars börjar nog mamma undra ifall jag gör just det. Lägger mig ner på golvet och gapar och skriker som ett litet barn.

Det har ju varit val. Valet blev inte som jag ville. Men ja, annat kunde man väl inte förvänta sig? Mona sahlin är ju en skam för mänsligheten. Tyvärr är det ju så att man inte bara röstar på partiet utan även på den/de som är med i partiet och den personen som ska leda det. Att Sd kom med är bara ett bevis på att folk inte vet hur man ska vara mot andra människor. Endel i min innersta vänskapskrets röstade på det. Jag gillar inte deras politik. Jag gillar inte hur man kan hata en annan person pga vart de kommer ifrån. I mina ögon så borde rösträtt förbjudas för dessa människor som i söndags och även de som förtidsröstade. SÅ ser jag det på. För jag vill ha MITT sverige som det är. Inte några jävla BÖNDER som ska styra detta land. NI ÄR ÄCKLIGA! Så nu är det sagt.

Känns som att det enda jag gör nu förtien är at jobba och försöka få ihop allt annat. Sommaren kom lika fort som den försvann. Jag saknar sommaren. Då jag var glad hela tiden. NU är jag trött och ahr ingen ork. Känner mig därför ledsen. Som om ingen lyssnar på mig. Sommaren försvann och folk återgår till sin stressiga vardag. Även jag. Så nu vill jag fly. Föly från regn och rusk. Fly från vardagens måsten och krav. Inte orginelt sagt. Men så sanna känslo. Låt mig få sätta mig på planet. Även om jag inte gillar att flyga och är rädd för det. Så låt mig få fly från det här. Där människorna tänker fel och där jag bara är en i mängden. Sorglig tanke men här is tockholm så flyter allting på så. Alla känner alla men ingen känner någon.

18 år gammal och 10 kg lättare. I början av detta yrke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0