Jag har fått körkort!!!!!

Jag är så jävla glad just nu!!!
Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är för att jag pluggat som en nörd och kört som en dåre :P haha nej då :P Men jag har haft körkortsteori och uppkörning idag :D Vilket jag KLARADE! :D Så nu har jag körkort!!!
Vet att det inte är allt för många som vet det. Då jag inte ville framstå som ett fån ifall jag kuggade. Har dessvärre för mycket stolthet för det ;)
Hursomhelst, ni som visste! Tack för alla jätte fina lyckoönskningar och peppstalk igår och dagarna innan! Även tack för alla fina sms som ramlade in när jag berättade :) KÄRLEK till er!
Ska snart ta och åka iväg för att träffa mamma istan :) Vi ska fira att jag tog körkortet, på FÖRSTA försöket ;) Både teori och körkortsmässigt. Duktiga jag!
Så nu blir det väl att köpa en liten fin bil skulle jag tro :) Just nu står det mellan en toyota hybrid eller en VW Golf :) Men ja, jag får väl se vad jag hittar på för något! Vill ju ha en bensin snål bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0