Jag och min bubbla

De senaste veckan så har bloggen verkligen kommit i kläm. Mitt liv har bestått av det nödvändigaste som sova äta jobba. Sen har det inte funnits mycket mer tid till annnat. Är inne på min 6e jobbdag men i morgon så är det bara en dag kvar sedan 3 dagar ledigt :) Efter onsdag hoppas jag på att detta är slut och jag kan komma ut ur min bubbla men ja :) Vi får väl helt enkelt se.

Idag hände det som absolut inte ska hända en stressig lördag morgon kl 8. Jag fick omkull en bakvagn med flera plåtar med bullar och annnat kaffebröd. Jag fick det som tur var inte över mig men massvis med kaffebröd damp i backen och var bara att slänga :/ Så så roligt hade jag det. Att jag innan det brände mig på en 200 gradig plåt kändes helt plötsligt som ingenting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0