Mat måste man ju äta.. men..

Fy nu mår jag illa! Eftersom jag inte åt något igår knappt så har jag nog esatt det idag. Då jag ahr gått och provsmakat på det mesta i bageriet. Har man inte ätit mer än två dansktrågbröd mackor och en chokladmuffin. Och sedan äter massa sötsaker dagen efter får man fan ont i magen :/ Vilket jag sedan försökte dämpa med att äta mat. Men det funkade inte det heller :S Så nu är jag typ helt skakig av sockret jag ätit :P
 Avskyr att man aldrig kan sluta tänka på vad man äter. Är rädd för att jag ska sluta äta och jag är rädd för att det ska gå över styr. Att man lixom tvingar i sig mat. Man äter sina känslor lixom. Nej fya det vill jag inte :/ Jag vill bara kunna äta bra men inte tänka allt för mycket hur mycket protein och kalorier och allt vad man nu ska hålla reda på är i vad osv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0