Vi tar detta lite snabbt :)

Ajdå inte skrivit på 6 dagar. Men jag har faktiskt inte orkat. På söndagen då jag sist skrev var jag ju på bio med a :) Var nog den sämsta filmen jag sätt men sällskap var mer än bra :) Så det var ju tur det haha. Vi gick ju och såg the americano. Det var nog den sämsta filmen som gjorts på flera år. Det förvånade mig att georg cloney var med i en sån här skit film. Det var folk som gick under filmen och jag som hade valt och se denna film :P Fast A ville se en annan satt och tjatade på att jag ville gå haha. Inte så snällt kanske. Men A är typ nyfiken som få. Så det var bara att sitta kvar i bio sallongen :/
 Utöver det så ahr veckan rullat på. Inget anmärkningsbart alls. Har röstat för första gången förvisso. Men ja, det var väl inte värsta grejen. Nu är det gjort så det är ju skönt att slippa stå och trängas i morgon. Fick för visso skäll av en halvfull morbror idag för det jag röstade på haha ;P
 Denna helg är min lediga helg och den tillbringas nere hos en av mina morbröder i småland. Har sovit bort hela denna dag och åkt tåg halva dagen igår kändes det som. För helt ärligt! Vad är det för fel på vissa barnfamiljer?! mamman satt och rpata i mobiltelefonen, barnen skrek och jag vet inte vad. Själv hade jag varit uppe sen fyra och var så jävla trött. Ville bara få sova. Men nej det gick inte för den där barnfamiljen som satt precis breve mig gick på mina fötter, ramla på mig och ja, jag var osynlig helt enkelt :P Men det som stör är när man inte ser till att barnen har något att göra på en lång resa. Att man inte ser till att barnen är tyst! Annars få SJ ta och upprätta en vagn för bara barnfamiljer. För jag orkar inte med detta. Lär antagligen bli värre själv och någon kommer och sitta där och sucka som en surkärring precis som jag gjorde. Jag ska fan också köra barnvagnsrally på alla människor som alla de andra mammorna verkar göra mot mig! Ska bara komma ihåg vilka de är och se dom som kör på mig nu haha.. Troligt lixom.
 Nej nu orkar jag inte skriva med. Orden är osamanhängande och jag är riktigt trött. I morgon blir det en bilfärd hem också :/ Suck. Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0