3000 kr för att byta hårfärg

Hade ju tänkt att färga mitt hår rött denna månad. Ringde till frisören och pratade med dom. De sa runt 3000 kr då mitt hår är kolsvart och tjockt. Men 3000 känns lite mycket denna månad. Vet inte ens hur min lön kommer se ut. Känns som att jag kommer att få lite pengar denna månaden. Sen har jag ju räkningen på Hertz, där jag måste betala en skada jag inte gjort på deras bil. Så bara det är 7000 hahah.. Sen är det ju alla andra roliga räkningar man har. Så denna månad har jag nog inte råd att lägga 3 papp på att byta hårfärg.
Så ja, det känns ju riktigt tråkigt :( Jag som verkligen hade sett fram emot det :/



jag vill ha något åt detta hållet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0