Blod svett och en jävla massa tårar

Sämsta fredagen någonsin! Har varit skit rakt igenom. Assåååå faaan jag orkar inte. Har typ PMS eller något. Stor böla idag på jobbet när de andra bagarna gått hem. För i stortsätt ingen anledning alls. I morse skar jag mig på en JÄVLA bulle! Så nu har jag ont i tummen. På gymmet så sprang jag på något konstigt vis så nu har jag ont i vänstra sida och höger fot.
Fick även ett samtal av Christian att han behöver jobba över idag sådär som grädde på moset. Så denna jävla skit dag får gärna ta slut nu. För jag är helt psykiskt slut! Även fysiskt efter en halv mil på träningsbandet och fyra hundra kalorier lättare.
Så nu ska jag borsta tänderna och sen sova. För jag orkar inte med något mer. Och fan. Nu gråter jag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0