Du får bestämma

Du får bestämma. för jag orkar faktiskt inte. Orden ekar i mitt huvud och jag ser framför mig att jag står och pratar med mig och spegeln vad jag ska säga. Sådär som de gör i film. För nu orkar jag inte mer. Jag vill inte bråka mer. Jag vill inte gå och tänka på sånt där skit. Been there done that.
Det jag försöker säga är att jag har rykt ihop med Christian igen. Den här gången är det nog finito på riktigt. För han åker till Bali på måndag. Ja juste, det fick jag reda på via facebook. Asså FUCKING facebook.. att han ska åka till Bali på måndag..
Jag tycker om honom. Det gör jag. Jag saknar honom. Jag bryr mig och jag försöker. Men varför ska jag kämpa hela tiden? Så nej, säger han att nu skiter vi i det här. Så blir det nog bara ordet ok från mig. Sen deppmode.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0