Fin eftermiddag med Amina :)

Har haft en jätte fin eftermiddagskväll med Amina :) Vi avr på stan och fikade och pratade om - som vanligt allt mellan himel och jord :)
Så nu har jag kommit hem för någon timme sedan och ska krypa ner i sängen :) Har även hunnit med ett samtal med saaaaaaaammmiiiiii hahah :P

Dumma Christian :( Tycker ju att han kunde ha kommit hem idag :( Men fy det är ca två veckor tills jag kommer se honom. Då han kommer hem på torsdag någoin gång och då åker jag ner till Öland. Ska fira påsk med familjen där nere. Så jag kommer inte komma tillbaka fören på måndagen någongång.
Om vi nu fortsätter att ses när han kommer hem. Man vet ju aldrig. han kanske kommer att komma hem med värsta snygga bali bruden haha :P nej skämt åt sido men ja, man kan aldrig veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0