Han har gjort ny musik..

Jag vet inte vad som är värst, att Dogge har släppt nya låtar,att jag är sjuk trött för att jag pratade i telefon halva natten eller för att mina händer är så stela att jag knappt kan böja dom.
 jag gillar Dogge, nej nu ljuger jag. Jag kan tycka han är rolig men är lite för mycket b stjärna för mig. För mig är han nästan som Linda rosing, då han gjort föööööör mycket. ja, jag vet hon knullade i tvn medan han stod och blandade oboy i tvn. Liiite skillnad där. Han är känd från TLK och hon från BB. Men ja, ni fattar vinkeln hoppas jag. Jag ser dogge som killen som glider fram med ful cykel hjälm och bah: cykel på köpet. Så nu har han kommit tillbaka och ska göra musik? nej för mig så fattar jag inte det. han är inte sååå GRYM... Ledsen men nej. Jag tycker inte det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0