hunnit med mycket :)

Yes! Idag har jag hunnit med mycket på min lediga dag. fast å andra sidan har jag varit vaken sen tio i nio i morse. Började ju dagen med läkarbesöket sedan blev det kista med Sara och lunch på det. Passade även på att åka till Sollentuna och boka tid för färgning i morgon :) Så var plötsligt klockan mycket efter att ha letat efter ett solarium i typ hundra år. Jag ä'r så dålig på att följa vägbeskrivningar. Händer allt för ofta att jag tar vänster där jag skulle ta höger eller tvärt om. Slutade med att vi åkte till sundbyberg ist och solade där. Som i förrgår :) Sen en pzza på det :)
Så nu är jag insmörjd med after sun, pyamasen är på och jag ska snart ta och sova :) 


liten men brun i Kroatien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0