katastrof morgon

Idag har det varit en katastrofal dag som börjar bli mycket ljusare. Vaknade upp i morse arg som ett bi! Fy fan vad arg jag var. Självklart riktade jag detta mot Christian. typiskt mig att hitta på problem som inte ens finns där! Så ja, han försover sig, jag får cp utbrott. Så ja, synd om honom.
Så skar jag mig på samma jävla tumme idag :/ Så nu har jag tre hack i samma tumme. Orsakat av brödplocket haha. Hur fan lyckas jag?
Så när jag kom hem :) ja, då började det ljusna. Eller nej, det ljusnade när jag pratade med Christian sen idag :) Fin är han! :)
Men så iallafall.. När jag kom hem så hade mamma hämtat ut påsen som vi beställt från LINAS MATKASSE. Vi bestämde oss för att göra fiskrätten idag :) supergod var den! :) Det bästa är att de är så supernyttiga grejer i :) Känns fräscht att äta massa grönsaker. Jag som är så dålig på det. Så denna soppa med Saffran och sejfilé var som klippt poch skuren på mig. Riktigt lovely.
Nu blir det att åka till Jennifer och mysa med henne :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0