Man kanske skulle ta och...

Jag fick ju som julklapp utav världens bästa mami att gå och vara model för en dag. När jag var yngre så sa mina mostrar alltid att när jag blev stor så skulle jag bli model, tjäna massvis med pengar och skicka hem till dom när de blir äldre. Ja, det blev inte riktigt så. Min mamma har tjatat på mig sen jag var typ 15 att jag borde bli model. Men news flash. Jag är för kort, för rund och för stora bröst för det. Men jag älskar foto. Alltid gillat att stå framför kameran. Så ja, funderar på om man ska ta och utnyttja den där julklappen snart :) Även om det käns lite halv töntigt. Men kul att få proffsiga bilder. Men ska nog vänta tills att jag bytt hårfärg :) Förhoppnings vis om någon vecka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0