Nervös

En timme tag tills tåget mot stockholm går. Vart fan är min kusin? Hon borde vara här nu. Vi måste åka snart så att jag inte missar det.
Jag är så sjukt nervös. Känns som att han kommer ringa och ställa in. Att han inte kommer stå där och hämta mig vid tåget. Så att jag får stå där själv på t centralen. Mitt i natten. Även om det är min stad så spelar det ingen roll. Då kommer jag ändå känna mig ensamast i hela världen.
Han ringde, jag missade samtalet. jag ringde upp utan något svar och skrev ett sms utan någon respons tillbaka. Vet att han jobabr men blir alltid lika förvånad när man ringer upp direkt efter utan ngt svar. Så långt hinner man väl inte springa ifrån telefonen?
Så ja, jag är nervös. lite rädd för vad som komma skall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0